Już po raz szósty przedstawiciele biznesu, nauki oraz autorytety moralne spotkają się, aby dyskutować o odpowiedzialności, jej roli w biznesie i życiu społecznym. Tym razem prelegenci będą zastanawiali się m.in. nad tym, czy kłamstwo jest najskuteczniejszym narzędziem sprzedaży oraz jak kontrolowane są zachowania konsumentów na rynkach finansowych. Fundacja Rozwoju Rynku Finansowego jest Partnerem Wspierającym konferencji.
Istotą każdej edycji Nienieodpowiedzialnych jest zwrócenie uwagi na wyzwania branży finansowej i całego biznesu, związane ze zrównoważonym rozwojem, potrzebą debaty o etyce i odpowiedzialnej sprzedaży. Podczas tegorocznej konferencji prelegenci będą rozmawiali m.in. o konsumpcjonizmie i jego relacji z finansami – w jaki sposób kontrolowane są zachowania konsumentów na rynkach finansowych? Kim jest współczesny konsument? Poruszony zostanie również temat przywództwa, mechanizmów samooszukiwania się i fałszywych autorytetów. Wśród prelegentów znajdą się m.in. ks. Adam Boniecki, Henryk Wujec, prof. Dariusz Doliński, prof. Andrzej Falkowski, prof. Przemysław Czapliński, Zuzanna Skalska, dr Aleksandra Przegalińska, prof. Anna Giza-Poleszczuk.
VI konferencja Nienieodpowiedzialni odbędzie się 7 listopada 2018 r. w Centrum Konferencyjnym Polin w Muzeum Historii Żydów Polskich w Warszawie. Więcej informacji i rejestracja: http://nienieodpowiedzialni.pl/